2015. december 28., hétfő

Pofonegyszerű fokhagymás karajszeletek.


Megint kötelező írnom! Az olvasó semmit nem fog észrevenni, mert ha hibát vétek, azonnal kijavítom, így csak az "kerül adásba" ami hibátlan. Pedig sok hibát csinálok! Megint elkapott valami nyavalya, de erős vagyok, így - mint már oly sokszor - megint fel fogok támadni! Van még néhány ételünk, ami Karácsonyra készült, (most főként nejem jóvoltából) de sokak érdeklődését felkelthetik, így írásom valószínű nem lesz haszontalan. Nekem pedig az írás elősegíti felépülésemet. Kettős haszon, megéri!
A karajt több módon lehet sütni, most viszont a legegyszerűbb módon készültet ajánlom figyelmetekbe! Kicsit tán szégyellem is magam, mert annyira banális a recept! Semmi szaktudást nem igényel, így akár "Kezdők Konyhája" oldalamon is megjelentethettem volna. Valószínű, meg is fogom tenni! Egyik "kötelező" feladatomnak tekintem a nálam fiatalabbak, a főzés örömeire történő nevelését, ennek a szép, és hasznos elfoglaltságnak a megszerettetését. Feleségem pedig kitűnő háziasszony, munkájában bátran megbízhattok!

Lássuk tehát magát a receptet:

Hozzávalók:

1 kg. csontozott sertéskaraj, felszeletelve,
só,
őrölt bors,
1 kisebb fej fokhagyma,
2 kanál étolaj.


A fokhagymát szétnyomjuk fokhagymanyomóval, vagy nagyon apróra vágjuk. A karajszeleteket bedörzsöljük velük mindkét oldalán, sózzuk, borsozzuk. (klopfolásra nincs szükség)  Sütőtál aljára kevés olajat töltünk, és a hússzeleteket ráfektetjük. Kezdetben fólia alatt, a legvégén a fóliát levéve sütjük 60 percen keresztül. Vigyázzunk, a hús ne száradjon ki! Csodálatosan porhanyós lesz a végeredmény, amit bármilyen körettel fogyasztva is élvezetes enni. Hidegen is, akár csupán salátával!




Receptem valóban pofonegyszerű! Nem is ide, főoldalamra kívánkozna, de tudom, sokaknak ezzel is hasznos tanácsot adok! Nekem pedig megint sokat jelent az apró munka, gyógyulásom érdekében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése